Testează aparatul GRATUIT


Doriți să testați unul din aparatele noastre gratuit și fără niciun angajament? Scrieți-ne! În câmpul ”Întrebarea Dvs” scrieți-ne afecțiunea Dvs pentru care doriți să testați produsul, completați datele Dvs de contact și expediați-le.

 


Procedura de reclamații a societății ORIN

  1. Cumpărătorul primește la livrarea produselor împreună cu documentele de achiziție și certificatul de garanție prin care societatea noastră stabilește condițiile de garanție pentru produsul concret.
  2. Cumpărătorul confirmă prin semnătură că a verificat și preluat produsul.
  3. Produsele reclamate vor livrate de cumpărător la societatea ORINro SRL, Str. Brașovului, nr.17, Oradea, Jud. Bihor, personal, în zilele lucrătoare în intervalul 9,00- 16,30, sau prin curierat.
  4. Reclamația trebuie aplicată concret, acest lucru înseamnă că trebuie precizat exact ce defecțiune prezinta produsul.
  5. Reclamația poate fi aplicată doar persoanei în drept, în termen de 6 luni de la constatarea defecțiunii, cel târziu până la expirarea perioadei de garanție.
  6. Funcționarul responsabil de reclamații va lua o decizie imediat în ceea ce privește reclamația  în cazul în care este necesară o evaluare independentă a produsului, în termenul prevăzut de lege.
  7. Funcționarul îi va înmâna cumpărătorului un document de reclamație și modalitatea de soluționare a acesteia ( Scrisoare de reclamație), chiar și  în cazul în care reclamația este respinsa.
  8. Dacă produsul are o defecțiune a unei piese care poate fi reparată, cumpărătorul are dreptul ca defecțiunea să fie reparată, iar dacă defecțiunea nu poate fi reparată atunci  piesa respectivă va fi înlocuită.
  9. Dacă defecțiunea nu poate fi reparată , cumpărătorul are dreptul la înlocuirea produsului cu unul nou sau restituirea contravalorii produsului.
  10. Dacă este vorba de o defecțiune care nu împiedică o funcționare normală, atunci cumpărătorul are dreptul la o reducere de preț corespunzătoare.
  11. Societatea ORINro SRL asigură pentru toate produsele comercializate și service post garanție.