În cine să am încredere? Nu punem această întrebare destul de frecvent în zilele noastre, că e vorba de politică, oameni, relații sau vânzări. Încrederea este piatra de temelie a vieții, și niciun fel de vânzare nu funcționa fără ea.
 Folosim tot mai mult mediul virtual, în care informațiile se răspândesc cu viteza luminii. Deciziile noastre, relațiile și comportamentul față de oameni, produse, servicii și firme le creăm pe baza acestui mediu virtual.
Informațiile sunt baza internetului, iar internetul a fost inventat pentru propagarea informațiilor. Acelea ne influențează apoi viața, deseori mai mult decât am vrea noi să admitem.
”Au toate informațiile aceași valoare pentru voi?”
Presupunem că răspunsul Dvs este ”Nu, informațiile nu au aceeași valoare.”
Exact așa este! Există informații pe care le numim PRIORITARE. Adică cele importante pentru noi, și în care credem.  Mai este nevoie să specificăm ceva.
Informațiile prioritare sunt cele care sunt importante pentru noi, în care credem…. și care ne ajută să trăim o viață mai bună.
Tocmai asta e problema, pentru că multe informații pot fi marcate ca fiind FALSE. Dacă o astfel de informație devine prioritară, e rău. În mediul în care trăim, chiar și în povești, oferim informații false ”de calitate”. Nu credeți? Iată câteva dintre ele.
Omul sărac într-o poveste este întotdeauna ilustrat ca fiind onest, iar bogatul necinstit, și rău.
Cunoașteți expresia: ”Sărăcia nu ne pierde onoarea”.
Ce legătură are morala cu faptul că cineva este bogat sau sărac?
Ați mai auzit vorbe precum?: Ce ochii nu văd, pe inimă n-o doare.
                                                În România nu merge nimic.
                                                Prin muncă cinstită nu se pot câștiga mulți bani.
                                                Trebuie să te adaptezi.
Astfel de informații neadevărate am putea găsi cu miile în domeniul financiar, al relațiilor, și de asemenea și în domeniul vânzărilor. Acestea aduc în viața noastră confuzie și greutăți.
În compania noastră există o regulă: ”Urmărește viața și evaluează informațiile pe baza faptului că te ajută pe TINE și pe CLIENȚII TĂI  să trăiți o viață mai bună”.
ÎNCEARCĂ GRATUIT

Pin It on Pinterest

Share This